Z Kameralistami koncertuje zarówno w kraju, jak i za granicą, m.in. na Litwie, w Anglii, Irlandii, Hiszpanii, Francji, Bułgarii, Australii, Ekwadorze, Peru, Boliwii, Argentynie, Niemczech, Korei Południowej, USA. W 2012 r. Chór Kameralny UAM pod jej dyrekcją zdobył II miejsce w kategorii chórów mieszanych na Balkan Folk Fest w Bułgarii. Miała okazję przygotowywać rozmaite projekty artystyczne: prawykonania i wykonania, m.in.: J.S. Bacha „Pasji wg św. Jana” i „Pasji wg św. Mateusza” z M.Sompolińskim, K. Bumannem, „Missa Tango” M. Palmeriego, „Mszy S. Moniuszki”, „Arion” Z. Koziej z Polską Orkiestrą Kameralną „Amadeus” pod dyr. A. Duczmal, „Missa Flamenca” z Paco Peña, finał festiwalu Malta 2011 wraz z grupą La Fura dels Baus w Los Nodies i in. Wśród zrealizowanych projektów chóralnych odnaleźć można koncerty z muzyką improwizowaną, żydowską, cygańską, szantową, jazzową, piosenkami Kabaretu Starszych Panów, klasyczną muzyką dawną i współczesną.
Była asystentem muzycznym i trenerem wokalnym do spektaklu „Hymn do miłości” Marty Górnickiej w Teatrze Polskim w Poznaniu w sezonach 2017 – 2020. W sezonie 2021/2022 była konsultantem i trenerem wokalnym spektaklu Sill Life w Maxim Gorki Theater w Berlinie.
Prowadziła warsztaty dla chórów: Żeński Kameralny Chór Di Nuovo, Chór Hura w Myślenicach, Chór Laudate Dominum w Myślenicach, Kórnicki Chór Żeński KOK, Chór Akademicki Uniwersytetu Warszawskiego i in.
Uczestniczyła w nagraniach muzyki wokalnej i wokalno – instrumentalnej, w tym w nagraniach archiwalnych dla Polskiego Radia (Chór Kameralny UAM i Orkiestra Kameralna Polskiego Radia Amadeus), nagrania z Ewą Bem, Stanisławem Soyką, Sebastianem Karpielem Bułecką, Elżbietą Towarnicką, Małgorzatą Walewską, Bogdanem Hołownią.
Jest współzałożycielką i dyrygentką projektowego chóru ProVocalis, z którym z powodzeniem wystąpiła na trzech konkursach: Pomerania Cantat 2017: Nagroda Główna, Laur Moniuszkowski i Złoty Dyplom; Międzynarodowym Szczecińskim Festiwalu Muzyki Pasyjnej: Złoty Dyplom oraz Ogólnopolskim Festiwalu im. M. Zieleńskiego w Łowiczu: Złoty Dyplom i nagroda za najwyższą punktację.
Jest także kierownikiem muzycznym zespołu solistek Sanctimonialis autem Femina, który interpretuje utwory polskiego baroku przeznaczone na skład żeński, odnalezione
w bibliotekach pobenedyktyńskich. Wraz z tym zespołem nagrała płytę ze zbiorem dwuchórowych pieśni i motetów pt. Sanctimonialis autem Femina. L 1643. Zespół występował na Kaliskim Festiwalu Chóralnym, warszawskim festiwalu Muzyka Odnaleziona, w radiu tureckim TRT w Ankarze oraz w Istambule i Zonguldak w Turcji, na festiwalu Muzyki Renesansu i Baroku Missiones de Chiquitos w Boliwii i na festiwalu muzyki dawnej w Santiago de Chile. Na Konkursie Chóralnym Muzyki Dawnej im. G. G. Gorczyckiego, Ars Longa 2021, zespół zdobył Grand Prix.
Jest wicedyrektorem Międzynarodowego Festiwalu Chórów Uniwersyteckich „Universitas Cantat” na UAM i prezesem Stowarzyszenia Przyjaciół Chóru Kameralnego UAM w Poznaniu.